Bu il qəhvə və şokolad sevənlər üçün çətin bir il olacaq. Birjalarda qiymətlər tarixi rekordlar qırıb və bu, istər-istəməz pərakəndə satış seqmentinə də təsir edəcək.
“İki sahil” "Komersant"a istinbadla xəbər veri ki, analitiklər kakao məhsullarının istehlakının azalacağını proqnozlaşdırırlar.
Bazar iştirakçıları deyirlər ki, onların səhmləri qiymət artımını nizamlamağa kömək edəcək. Lakin analitiklər istehlakın azalması da daxil olmaqla, daha çox mənfi nəticələri proqnozlaşdırırlar. Bu vəziyyət niyə yaranıb?
Qəhvə əvvəllər də bahalaşıb. Hava şəraiti, məhsul, valyuta məzənnələri, birja möhtəkirləri - bir-birini üst-üstə düşən kotirovkaları sürətləndirən çoxlu amillər buna səbəb olub. Belə anlarda istehsalçılar bir növ yumşaldıcı mexanizmdən istifadə etdilər və daha bahalı "Arabica" ilə "Robusta"ı qarışdırırlar. Bu çeşid tarixən qiymət dəyişkənliyinə daha az həssas olub. "Roschaykofe"nin baş direktoru Ramaz Çanturiya deyir: “Bu iki vəziyyətin eyni vaxtda üst-üstə düşməsi qəhvə dünyasının tarixində heç vaxt müşahidə olunmayıb. "Arabica"nın ən yüksək səviyyələrinə malik olduğu zaman, "Robusta" bizə hazır məhsulların, məsələn, espresso qarışıqlarının dəyərini ödəməyə imkan verdi, onların hamısı "Arabica" və "Robusta" birləşməsində hazırlanır. Ona görə də vəziyyət çox gərgindir”.
İstehlakçılar bunu yayda daha çox hiss etdilər. Noyabrda birjalarda rekordlar qeydə alınıb. Buna görə də, qiymət etiketləri çox güman ki, bir dəfədən çox yenidən yazılacaq. ACRA korporativ reytinqlər qrupunun eksperti Anton Trenin deyir ki, dünya bazrında qiymət mütləq daha yüksək olacaq - artım 20-25 faiz intervalında ola bilər.
Bazar iştirakçıları razılaşırlar ki, istər qəhvə, istər şokolad, bu məhsulların qiymətləri çətin ki, əvvəlki kimi olsun. Ancaq istehlakçılar üçün şirniyyat və ya espressodan imtina etmək çox çətindir. Bu, təkcə bazar qanunları deyil, həm də vərdiş məsələsidir.