“Yaşıl gələcək üçün insan kapitalının artırılması, gələcək artımı yüksəldəcək indiki sərmayələrin qoyulması prosesinin əsasını təşkil edir. Mən inanıram ki, təhsilə qoyulan sərmayədən daha çox qazanc gətirəcək başqa investisiya yoxdur. Buna baxmayaraq, biz görürük ki, bu gün çoxtərəfli banklar tərəfindən verilən iqlim maliyyəsinin çoxu uşaqların etibar etdiyi əsas sosial xidmətlərə, o cümlədən təhsilə çox az diqqət yetirir.”
Bunu UNICEF-in Avropa və Mərkəzi Asiyada iqlim dəyişikliyi üzrə regional müşaviri Mariya Osbek noyabrın 18-də Bakıda COP29 çərçivəsində keçirilən "Yaşıl gələcək naminə insan kapitalının artırılması" mövzusunda tədbirdə deyib.
Mariya Osbek bildirib ki, bu gün iqlimlə bağlı fəaliyyət üçün çoxtərəfli fondların yalnız 2,4%-i uşaqların etibar edildiyi əsas sosial xidmətlərə yönəlib: “Biz bunu dəyişməliyik və buna görə də mən burada akademik və özəl sektordan olan görkəmli panelistlərlə birlikdə bu söhbətdə iştirak etməkdən məmnunam, çünki təhsil sisteminə sərmayə qoymaq daha geniş perspektiv tələb edir. Biz təhsil sistemi ilə işləməliyik, məktəblərdən, formal təhsildən, kurikulumlardan, təhsil standartlarından söhbət gedəndə, eyni zamanda təhsilin özəyini-müəllimləri də unutmayaq. Biz əmin olmalıyıq ki, müəllimlər üçün həqiqətən də iqlim dəyişikliyi ilə bağlı təhsildə inkişaf və irəliləyiş əldə etmək üçün stimullar var. Bu baxımdan iqlim dəyişikliyinin kurikulumlara, təhsil standartlarına inteqrasiyasına diqqət yetirmək UNICEF-in qlobal miqyasda, həm də burada regionda fəaliyyətinin əsas istiqamətidir. Biz Azərbaycan da daxil olmaqla, regionun bir çox ölkələrinin İqlim dəyişikliyinin təhsil standartlarına və kurikulumlara inteqrasiyası, UNICEF ilə işləmək üçün fəaliyyətə çağırışlarını görməkdən çox məmnunuq.”
UNİCEF-in rəsmisi vurğulayıb ki, iqlim maliyyəsi ayıranların bir çoxu məktəb binasına,infrastruktura diqqət yetirir, lakin biz inanırıq ki, infrastruktur investisiyalarını inklüziv və ədalətli təhsilə və əsas diqqəti öyrənmə nəticələrinə yönəltməklə birləşdirə bilərik: “Çünki yeni nəslin yaşıl keçidin fəal üzvü olmaq üçün lazımi bacarıqlarla təchiz edilməsi istiqamətində irəliləmək üçün təhsil sistemimizi öyrətməyi bacaran və gənclərin öyrənməsi üçün zəmin yaradan etməliyik . Beləliklə, biz inanırıq ki, çətin infrastrukturdan kənara çıxmağa və daha yumşaq tədbirlərlə, o cümlədən təlim nəticələrinə diqqət yetirən inklüziv və bərabərhüquqlu təhsillə tamamlanmağa ehtiyac var. Üçüncü iş isə gənclərin cəlb edilməsidir. Bu, daha çox qeyri-formal təhsillə əlaqədardır ki, burada STEM peşə təliminə dəstək, o cümlədən öyrənmə, təşviq və gənclərin öz həyatlarında hərəkətə keçmələri, innovativ olmaları və yaşıl keçidi dəstəkləmək üçün yeni innovativ həll yolları ilə çıxış etmələri üçün imkanlar təmin edilir.”
Orxan Vahidoğlu, “İki sahil”