Təhsil iqlim dəyişikliyinin reallıqlarına uyğunlaşma, dayanıqlılıq və innovativ həllər üçün əsas baza rolunu oynamalıdır.
Bu fikirləri “İki sahil”ə açıqlamasında ABŞ-ın Corc Vaşinqton Universitetinin Broun sosial iş və ictimai səhiyyə fakültəsinin professoru, Sosial İnkişaf Mərkəzinin təsisçisi və direktoru Maykl Şerraden söyləyib.

M.Şerradenin sözlərinə görə, ətraf mühit savadlılığının artırılması üçün təhsildə layihəyönümlü yanaşma tətbiq edilməli, həmçinin maarifləndirmə proqramları və bilik və təcrübə mübadiləsinin aparılması imkanları genişləndirilməlidir. Zənnimcə, məhz bütün bu hədəflərə çatmaq üçün COP29 mükəmməl bir platforma olacaq.
Yaqut Ağaşahqızı , “İki sahil”
COP30: Braziliya Paris Sazişinin Qlobal Qiymətləndirmə İcmalının razılaşdırılmasını Azərbaycana həvalə edib
COP30-da COP29 Prezidentliyinin təşəbbüsü ilə İqlim şəffaflığına həsr olunmuş yüksəksəviyyəli Nazirlər Dialoqu keçirilib
Sədrlik Azərbaycandan Braziliyaya keçdi: COP30-da “Bakı razılaşmaları” icra mərhələsinə daxil olur