Asiya İnfrastruktur İnvestisiya Bankı (AIIB) Orta Dəhlizi Avropanın iqtisadi aktorları və Asiya üçün əsas və etibarlı nəqliyyat dəhlizinə çevrilmək üçün onun təkmilləşdirilməsinə dəstək verməyə hazırdı.
“İki sahil” xəbər verir ki, bunu Asiya AIIB-ın investisiya mütəxəssisi Olivier Oudin COP29 çərçivəsində keçirilən "Dayanıqlı əlaqələrə gedən yollar: CICA və onun üzv dövlətlərinin, həmçinin Asiyada regional təşkilatların təhlükəsiz, effektiv və iqlimə davamlı nəqliyyat dəhlizləri üçün səyləri" adlı tədbirdə deyib.
"AIIB missiyası sabah üçün infrastrukturu maliyyələşdirməkdir. Bununla biz yaşıl, texnoloji imkanlara malik olan və Asiya ilə əlaqəni və regional əməkdaşlığı təşviq edən infrastrukturu nəzərdə tuturuq. Biz həmçinin özəl kapitalın səfərbər edilməsinə inanırıq, çünki ehtiyaclar böyükdür və hökumətlərin və çoxtərəfli maliyyə təşkilatlarının maliyyə resursları qlobal nəqliyyat tələbatını ödəmək üçün kifayət etmir. Asiya İnfrastruktur İnvestisiya Bankı maliyyə təsdiqlərinin 30 %-ni transsərhəd və regional əlaqəni dəstəkləmək üçün, 2025-ci ilə qədər təsdiqlənmiş maliyyələşdirmənin 50 %-ni iqlim maliyyəsi və 2030-cu ilə qədər təsdiqlənmiş maliyyələşdirmənin 50 %-ni özəl sektora yönəltmək üçün hədəflər qoyub", - deyə o qeyd edib.
O bildirib ki, bankın tam kapital yığını üzrə dörd əsas maliyyə aləti var: suveren bank maliyyələşdirməsi, qeyri-suveren bank maliyyələşdirməsi, kapital investisiyaları və həm suveren, həm də qeyri-suveren bank maliyyələşdirməsi üçün tətbiq olunan borc zəmanətlərdir:
"Nəqliyyat infrastrukturu baxımından bizim investisiya üçün dörd əsas prioritetimiz var. Birincisi, yığın əlaqələri - əsas şəhər mərkəzləri və ya magistral və dəmir yolları kimi əsas iqtisadi sahələr arasında zəruri nəqliyyat imkanlarını təmin edən və ya nəqliyyat maneələrini aradan qaldıran layihələr. Transsərhəd keçid çox vacibdir və transsərhəd nəqliyyata xidmət edən avtomobil və dəmir yolu əlaqələrini əhatə edir.”.
O. Oudin bildirib ki, beynəlxalq ticarət axınına xidmət edən hava limanları, dəniz limanları, quru limanlar, multimodal nəqliyyat qovşaqları və ya logistika parkları kimi qovşaq infrastrukturları da transsərhəd infrastrukturun bir hissəsi hesab olunur: “Bizim müxtəlif rejimlər üzrə qüsursuz nəqliyyatı və mövcud infrastrukturu təkmilləşdirən nəqliyyat inteqrasiyası layihələrimiz var".