29 oktyabr 2025 16:01
109

Çin Avropaya avtomobil ixracında Cənubi Koreyanı geridə qoyub

Çinin avtomobil istehsalçıları Avropa bazarında ən yaxşı aylıq göstəricilərini nümayiş etdirərək elektrik və hibrid modellərə artan tələbat sayəsində əvvəlki yüksək göstəriciləri üstələyiblər.

“İki sahil” “Bloomberg”ə istinadla xəbər verir ki, “Dataforce” araşdırma şirkətinə görə, BYD, “SAIC Motor” və “Chery Automobile” şirkətləri Avropadakı bütün minik avtomobil satışlarının rekord 7,4%-ni ələ keçirərək “Kia” kimi Cənubi Koreya avtomobil istehsalçılarını ilk dəfə üstələyib.

Sentyabr ayında satışların sürətlənməsi aylarla davam edən davamlı artımdan sonra baş verib. Dünyanın ən böyük elektrik avtomobil istehsalçısı olan BYD diler şəbəkəsini, habelə qoşulan hibrid və elektrik avtomobilləri çeşidini genişləndirib.

Dəyişikliklər, xüsusilə, Çinin avtomobil istehsalçılarının Avropa satışlarının təxminən yarısını təşkil edən Böyük Britaniyada nəzərə çarpıb. Tələb ölkənin iki ildən bir nömrə nişanının dəyişdirilməsi ilə daha da artıb və brendlərin artan cəlbediciliyini vurğulayıb. Britaniyanın 10% idxal tarifləri, keçən il Avropa İttifaqı tərəfindən Çin elektrik avtomobillərinə tətbiq edilən daha yüksək rüsumlardan xeyli aşağıdır.

BYD-nin Böyük Britaniyadakı satışları avqust ayı ilə müqayisədə altı dəfə artaraq SAIC və MG-nin satışları ilə demək olar ki, eyni səviyyədədir. “Chery” şirkətinin “Omoda” və “Jaecoo” brendləri də yeni hibrid SUV-lər sayəsində populyarlıq qazanır.

Avropadakı bu qazanclar daha ucuz batareya texnologiyasının Çin istehsalçılarına rəqabət üstünlüyü verdiyi avtomobil sənayesində artan bərabərsizliyi vurğulayır. Çinin EV bazarında artıq bazar payını itirən Avropa brendləri çinli istehsalçıların materikdəki həddindən artıq tutum səbəbindən xarici bazarlara genişlənmələrini sürətləndirməsi səbəbindən indi daxili rəqabətin artması faktı ilə üzləşir.

Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyasının məlumatına görə, sentyabr ayında Avropada hibrid motorlu avtomobil satışları 62%, təcili şarj tələb etməyən hibridlərin satışları isə 15% artıb. Daha əlverişli modellərə güclü tələbat da “Volkswagen” və “Renault” kimi Avropa avtomobil istehsalçılarının satış artımına təsir edib. Lakin artımın əhəmiyyətli bir hissəsi Çin istehsalçılarına aid edilib: “Schmidt Automotive Research”ə görə, onların Qərbi Avropadakı payı 8%-ə çataraq, ilk dəfə Cənubi Koreya brendlərini geridə qoyub.

“Dataforce” hesab edir ki, Çin brendlərinin Avropadakı hibrid avtomobil bazarındakı payı sentyabr ayında 7 faiz bəndindən çox artaraq 20%-ə çatıb. Elektrikli nəqliyyat vasitələrinin payı sentyabr ayında 1,7 faiz bəndi artaraq 11%-ə çatıb və “Zhejiang Leapmotor Technology Co”nun “Stellantis NV” və “Ebro-Chery” müəssisəsi ilə tərəfdaşlığından əldə edilən satışlar da daxil edilsə, bu rəqəm 13%-ə çatacaqdı.

“İstehlakçılar açıq şəkildə hibrid avtomobillərə daha çox maraq göstərirlər və hazırda yalnız Çin brendləri onları münasib qiymətlərlə təklif edir. İndi sual yaranır ki, Avropa avtomobil istehsalçıları rəqabət aparmaq üçün PHEV istehsalını kifayət qədər tez və əlverişli şəkildə artıra bilərlərmi?”, -deyə “Bloomberg Intelligence” analitiki Maykl Din bildirib.